Saturday, April 7, 2012

Thinking Of You



Mõtsin siin sellise väikese postituse teha, mis ma viimastel päevadel olen teinud. Või noh.. jah..

Esmaspäeval oli vene keele päev, mille meie klass pani kinni gümnaasiumi omadest.
Teisipäeval ma ei mäleta, mis toimus.
Kolmapäeval lasime Kristiinaga a.k.a. Vilvega trenni tuimalt üle, sest me olime lihtsalt nii väsinud ja läksime hoopis linna talle kommi ostma, sest tal oli neljapäeval sünnipäev. Ostsime kokku 10 pakki komme :D Edasi läksime Vabakale paari pakki tühjendama :D.
Neljapäeval oli alguses täiesti tavaline koolipäev. Naljaga oli mu sünnipäev facebookis ära muudetud ning mulle sooviti seal õnne. Isegi üks klassivend soovis :D pärast seda oli muidugi facepalm :D:D. Viimase tunni, füüsika, lasin tuimalt üle, sest pidin Vilvele veel kingi viimased asjad poest ostma ning temaga kokku saama, et minna Skyparki.



Tibu ütles, et mu kink oli sellel aastal tema lemmik!! See tekst, mis ta fb's selle pildi juurde kirjutas oli nii armas, et kohe pisar tuli silma.. :D:D
Tibu,sinu kink oli sellel aastal minu lemmik,see oli lihtsalt megalt armas ja ma ei jätaks mainimata,et mu emale meeldis see ka väga!:) oeeeh,meid küll veati alt aga sellegipoolest oli mu sünnipäev sinuga mega super ja ma ei vahetaks seda mitte millegi vastu,üks kõige parem inimene üldse mul siin maailmas,kindlalt kohe, ma armastan sind! :) seee pilt on väga lambikas aga noh, tänks Ossule ka,kes pildi tegi ;;

Igastahes. Skypark'is siis :D Nagu alati, sai meil palju nalja. ;) tõmbasin enda käe haava katki JÄLLE -.- seekord pidin plaastrit küsima isegi. Sõime jäätist, saia, tantsisime ja lollitasime seal nagu tavaliselt. Siis jõime (laste)šampust. Alguses, kui sinna jõudsime, panime kohe hullema kihi krohvi ka peale ning ma proovisin Krissu uut huulepulka, mis oli minu peal neoonroosa :O:O väga imelik. Lalaaaaaa, aga tõesti, seda päeva ei vahetaks mitte millegi vastu. :)

Reedel ärkasin kell 5.15, et jõuda poole üheksasele praamile, mis viis mind Saaremaale, kus ma siis praegu asun. Jõudsin 9.30-10 ajal (maa)koju, kus teised olid äsja ärganud. Käisime Šoti mägiveiseid vaatamas (ema töökaaslase omad) ja lambaid samuti. Siis tulime koju tagasi, ma pidin lugema hakkama, aga selle asemel jäin paariks tunniks koertega magama. Kui ärkasin, olid paar sugulast siia tulnud. Õhtul tegime sauna ja oligi päev läbi.
Täna, laupäeval, ärkasin 10 paiku, sõin, lugesin, joonistasin, mängisin koertega kuni kella poole viieni. Siis hakkasime emaga Orissaarde sõitma, kus tädi Marit andis Zumba trenni. Me emaga käisime siis seal, praegu puusad haigelt valutavad :D Sain pärast trenni spagaadi ka maha ning ema ütles, et ma olen selle tantsutrenniga väga palju arenenud. Ma ei tea küll mida ta sellega mõtles, aga noh jah :D Tulime siis koju tagasi ning jooksime sauna. See polnud nii soe, kui lootsime, aga seda andis parandada. Hiljem tulid veel Orissaare sugulased meile sauna jälle ning tore oli. Läksin ka Pixiega tülli, ta on küll koer, aga temaga on vägagi võimalik tülli minna. Praegu kuulan muusikat ja üldse lebs keiss. Kohe varsti magama ka :)

Jaaaaaaaaaaa kõik need päevad olen ma mõelnud pm ainult ühest inimesest :D:D:D ja ainult 2 inimest vist teavad kellest :D:D
Vähe pikk tuli, aga no.. mis teha. :D ka parimatel juhtub :D:D

No comments:

Post a Comment