Sunday, March 11, 2012

11.03.2012


Kuna minu emal on täna sünnipäev, siis ma ilmselgelt tegin talle selle video.

Magasin ainult 3 tundi. 2:45 sain selle video valmis ja siis mõtlesin, et ei viitsi magama minna enam. Und ei olnud ka eriti.

Praegu olen koristanud üsna kaua aega, kuna vanemad tulevad alles õhtupoole Tartust. Kikul on seal kossuvõistlused. Mul ei ole üldse sellist tunnet, et homme peab kooli minema ja et koolis on käia vaid 1 nädal ning siis tuleb vaheaeg. Absoluutselt ei ole sellist tunnet :D

Täna peaks veel isaga kokku saama ja võibolla ka vennaga, aga no kindel ei ole. Ma ootan siin juba pikemat aega, et nad helistaksid mulle. Kell saab kolm ka juba ju.

Muidu olen suhteliselt tuima laulnud siin terve öö ja päev - või noh.. põhimõtselt.

Tumblr oli kaa öösel üks põhiasjadest muidugi. Mis veel.... ega ma siis koristan edasi ja ootan, kui venna ja issi helistavad.. :) Loodan, et suht kohe... :)

No comments:

Post a Comment