Tuesday, February 28, 2012

Paar veel...

Keegi pole täiuslik - seni, kuni sa Temasse armud.

Armastus sünnib pilgus, kasvab suudluses ja sureb pisarais.

Kui sa oleksid mu pisar, siis ma ei nutaks kunagi, sest ma kardaks sind kaotada!

Mälestus ei unune mitte kunagi, ausõna!

I close my eyes and all I see is you..

Vahel tuleb lihtsalt ära joosta, et näha, kes järgi tulevad..

When I saw you I liked you, when I liked you I loved you, when I loved you I lost you..

Catch me, if you can.

Sometimes when I close my eyes - I can't see...

When you can live forever, what do you live for?

Sa pole nagu teised... sa oled eriline!

Sa muudad pisarad naeruks, valu armastuseks ja pimeduse valguseks.

Ühel õhtul nägin ma taevas langevat tähte.. ning ma soovisin.. ma soovisin midagi
võimatut.. ma soovisin Teda!

Behind the most beautiful eyes of an ange, lies the smile of a devil.

Look me in the eyes and you will see that I care.

That boy will be mine, even if I have to kill you.

Hope is a walking dream.

Kallistused, tema pilk, see on, see jääb, see on igavik.

You may think he's cute, but guess what, bitch, he's mine!

What doesn't kill you makes you stronger!

See aasta, see kuu, see nädal, see päev, see tund, see minut, see sekund, oli
eriline.

Vahest rikume hea, tahtes paremat, rikkudes KÕIK!

I miss you, I miss your smile, I miss your hug, I miss you forever!

Smile. Not because you have to, but because you deserve to.

Life without sunshine is like, you know... night.

No comments:

Post a Comment