Monday, February 27, 2012

Olly Murs :)



-I love him.. I really do.. only if he loved me back..
-Teiste elu näib alati parem, kui see tegelikkuses on.
-People don't change, they just become who they really are.
-Tahaks olla su pisar, sündida su silmas, elada su põsel ja surra su huultel. Aga kui sina minu oma oleksid, siis ma ei nutaks kunagi, sest ma kardan sind kaotada..
-If practise makes perfect and nobody's perfect then why practise?
-Tervele maailmale võid sa olla mitte keegi, aga kellelegi oled sa terve maailm.
-Õnn on kui liblikas, mida taga ajades kätte ei saa, kuid kui istud vaikselt, tuleb ta ise sinu juurde.
-Art is an excuse to see naked people
-Ükskõik kui palju ma sind tahaks, ei saa ma sind iialgi.
-You make me smile, when you're not even trying.
-Kõik ei saagi geeniused olla, mõni peab ju normaalseks ka jääma.
-Naerata - see paneb inimesi huvi tundma millest sa mõtled.
-Loevad need sõbrad, kellele võid helistada ka kell 4 hommikul.
-I wonder what goes through hia mind when he hears my name..

Just sayin', et need ei ole Ollyst :D:D

No comments:

Post a Comment